Google+ Γαλακτοκομικά Καρυάς - Μαυρόγιαννης Θεοδόσιος: Έφαγες του σκασμού τις γιορτές; Πώς να ξεπεράσεις την βαρυστομαχιά!

Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014

Έφαγες του σκασμού τις γιορτές; Πώς να ξεπεράσεις την βαρυστομαχιά!


Απλές συμβουλές που βοηθούν την πέψη

 
Καλά είναι η γαλοπούλα ,τα τυριά μας, το γουρουνόπουλο και οι κουραμπιέδες, αλλά μετά το φαγητό τι γίνεται;

 Επειδή κατέχουμε μεγάλο μέρος της ευθύνης, σου έχουμε λίγες καλές συμβουλές για να ξεπεράσεις εύκολα την βαρυστομαχιά, που ταλαιπωρεί τους περισσότερους χρονιάρες μέρες!


Η δυσπεψία, η πιο ήπια και συνάμα η πιο συχνή επιπλοκή, αντιμετωπίζεται με την ηρεμία και τα ήπια, ζεστά μαλακτικά ροφήματα.
   Η μέντα έχει σπασμολυτική δράση, χαλαρώνει τους μυς του πεπτικού συστήματος και το αφέψημα από τα φύλλα της βοηθάει στην καλή χώνεψη. Στο τελευταίο μπορείτε να προσθέσετε άγριο γεράνι (για τη μείωση των όξινων εκκρίσεων) ή δεντρομολόχα (για να απαλλαγείτε άμεσα από το στομαχόπονο). Τα αφεψήματα του χαμόμηλου και του φασκόμηλου με λεμόνι λειτουργούν επίσης ως ήπια κατασταλτικά στην αντιμετώπιση της δυσπεψίας .

  Ανθρακούχα αναψυκτικά (κόλες, σόδες κλπ) ενδεχομένως να επιτείνουν το κοιλιακό φούσκωμα. Κάποιο "ζωντανό" γιαούρτι ενδεχομένως να βοηθήσει
Η κανέλα επίσης θεωρείται ιδανική για την αντιμετώπιση της δυσπεψίας.
Μην πίνετε πολύ νερό μετά το φαγητό ή μην χρησιμοποιείτε αντιόξινα ή αντιελκωτικά φάρμακα, γιατί με αυτόν τον τρόπο δυσχεραίνετε την πέψη.


Μετά από ένα βαρύ γεύμα, το καλύτερο φάρμακο είναι το περπάτημα για λίγη ώρα.Περπατήστε. Μόλις φάτε βγείτε λίγο και περπατήστε κάνει καλό και διευκολύνει απίστευτα το στομάχι μας να χωνέψει.

Προσπαθείστε να μην πέσετε για ύπνο αμέσως μόλις φάτε. Δώστε λίγο χρόνο στον οργανισμό σας και μην ξαπλώσετε. Η πέψη διευκολύνεται από μια πιο όρθια στάση και αποφυγή κατάκλισης.

Εάν κάνετε εμετό, δεν θα πρέπει να σας πιάσει πανικός, γιατί το στομάχι «ανακουφίζεται» και η δυσπεψία περνάει πιο γρήγορα.

Εάν τα συμπτώματα δεν περάσουν σε 10-12 ώρες ή εκδηλωθεί και ταχυκαρδία, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε αμέσως τον γιατρό.

Και για την άλλη μέρα......
Την επόμενη ημέρα δεν θα πρέπει να κάνετε το λάθος να παραλείψετε να φάτε γεύμα ή βραδινό, γιατί θα διαταραχτεί η ισορροπία του μεταβολισμού των σακχάρων και αυτό θα οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής στο μεθεπόμενο γεύμα. 
Φάτε κάτι ελαφρύ και σε μικρότερες ποσότητες, περιορίστε τους υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά και πατάτες) και προτιμήστε το λευκό κρέας, το ψάρι, τα 
φρούτα και τα λαχανικά.

   Τηρείστε αυτές τις απλές συμβουλές και θυμηθείτε τις και την επόμενη εβδομάδα που ακολουθούν τα πρωτοχρονιάτικα, γιορτινά γεύματα!


Related Posts :



Blog Widget by LinkWithin
Δημοσίευση σχολίου