Google+ Γαλακτοκομικά Καρυάς - Μαυρόγιαννης Θεοδόσιος: mastos - Από το χωριό μας με αγάπη.!

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

mastos - Από το χωριό μας με αγάπη.!

   Σας προσφέρουμε τις νέες, αγαπημένες σας γεύσεις

                                                                   από φρέσκα, επιλεγμένα υλικά         
Εξασφαλίζουμε για εσάς τα πιο αγνά - φρέσκα ελληνικά φρούτα πλούσια σε θρεπτική αξία, γεύση και άρωμα. Ο εξοπλισμός της επιχείρησης μας διασφαλίζει τη διατήρηση των θρεπτικών συστατικών των φρούτων ενώ παράλληλα εξασφαλίζει άριστες συνθήκες υγιεινής.

   

    Γαλουχήθηκα και μεγάλωσα σε ένα ιστορικό χωριό την Πρόσυμνα, ακούγοντας ιστορίες από τις γιαγιάδες και τους παππούδες μου,  περιτριγυρσμένη από μυρωδάτα γλυκά και λαμπερές μαρμελάδες.       Έμαθα πως το έδαφος, ο λαμπερός ήλιος, η εποχή, η φροντίδα τους από τους παραγωγούς , η ώρα συγκομοιδής τους και το δικό μας χάδι προσδίδουν την αξία στα γλυκά κουταλιού και τις μαρμελάδες μας.
    Ο Μυκηναϊκός δρόμος που περνάει από την Πρόσυμνα, μαρτυρά την αξία που είχε αυτή η εύφορη κοιλάδα από την εποχή του Αστερίωνα. Οι τρεις του κόρες, η Εύβοια, η Ακραία και η Πρόσυμνα ήταν οι παραμάνες της θεάς Ήρας  που την ανέθρεφαν με εκλεκτές και ιδιαίτερες τροφές.


    Σπούδασα Διατροφή και Διαιτολογία στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Η διαμονή μου σε αυτόν τον τόπο με γέμισε με νέες γεύσεις, ιδέες και παραδόσεις από πολλά μέρη του κόσμου καθώς η Θεσσαλονίκη φιλοξενεί πολλούς πολιτισμούς.
    Τα ταξίδια μου στην Μακεδονία, την Εύβοια, την Πελοπόννησο και τον ευρύτερο Ελλαδικό χώρο μου έδωσαν σημαντικές πληροφορίες για τα γλυκά κουταλιού και τις μαρμελάδες.
Κάθε ένα βαζάκι Mastos κουβαλάει δυνατές αναμνήσεις και παράδοση γενεών! Με οδηγό την παραδοσιακή ελληνική κουζίνα δημιουργούμε λαμπερούς πειρασμούς για τον ουρανίσκο σας!
   
   Στα γλυκά κουταλιού και μαρμελάδες Mastos θα συναντήσετε γεύσεις φυσικές, απαλές και συνάμα έντονες.
   Τα φρούτα μας είναι διαλεχτά από μικρούς παραγωγούς που εμπιστεύονται τη φύση και την αφήνουν ελεύθερη χωρίς λιπάσματα και χημικά εξασφαλίζοντας την άριστη ποιότητα που μας χαρακτηρίζει.
Τα εσπεριδοειδή, δηλαδή τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια, τα γκρέιπφρουτ και τα λεμόνια είναι βιολογικά και πιστοποιημένα.
   Υπεύθυνος αυτών είναι ο πατέρας μου Χρήστος, που τα φροντίζει με ζήλο σαν πραγματικά παιδιά του. Η αγάπη του για τη φύση μαζί με τις καιρικές αλλαγές τον οδήγησαν σε νέες ποικιλίες με αρωματικές γεύσεις οι οποίες είναι τα κυδώνια, τα δαμάσκηνα καθώς και μια νέα ποικιλία μυλοειδών.
    Η σπιρτάδα σε συνδυασμό με τη γλυκιά γεύση τους, δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο!
  Τα σύκα είναι το δώρο που μας έκανε η φύση μιας και είναι μία άγρια ποικιλία στους παλιούς νερόμυλους, στα Ρωμαϊκά λουτρά και στις όχθες του Αστερίωνα μια κληρονομιά που μας εξασφάλισε ο παππούς μου.
  Το άρωμα και η μεστή γεύση τους θα σας συναρπάσει!
  Τα γλυκά και οι μαρμελάδες μας είναι φυσικά προϊόντα χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά.          Αναδεικνύουμε τα φυσικά χαρακτηριστικά κάθε φρούτου κατά την επεξεργασία και τα συνοδεύουμε με απαλά αρώματα από φρέσκια αρμπαρόριζα, κλωναράκια βανίλιας και άλλα στοιχεία της φύσης.
  Συνδυάζουμε γεύσεις και φρούτα έτσι ώστε να πετύχουμε συνδυασμούς που θα είναι ευεργετικοί για τον οργανισμό και τον ουρανίσκο μας!
   Έτσι λοιπόν, γεμάτη εφόδια από τη γιαγιά  μου Γεωργία, τη γιαγιά μου Βασιλική, τη γιαγιά Ελένη, τη θεία Μαρία, τις παιδικές αναμνήσεις που αναβλύζουν αρώματα,
τις παραδόσεις μας, την ιστορία του τόπου μου,τις γεύσεις της Ελλάδας καθώς και τις πολύτιμες γνώσεις που πήρα στη σχολή μου, είμαι έτοιμη πια να μοιραστώ μαζί σας το πιο μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, τα γλυκά κουταλιού και μαρμελάδες Mastos που μαζί με την οικογένεια μου και προπαντός την μητέρα μου Κυριακή δημιουργήσαμε για εσάς!
mastos_logo     Γεωργία Ουλή 
http://www.mastos-nature.gr/
Προσύμνη Αργολίδας
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
τηλ./fax.27510 89263
κιν.6981 531542

Φτιαγμένα με αγάπη

Στόχος μας είναι να παντρέψουμε το παρελθόν με το σήμερα και να κάνουμε τα παραδοσιακά γλυκά πρωταγωνιστές των γευστικών απολαύσεών σας.

Related Posts :



Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια: